Umut Huzmeleri

"So lose not heart, nor fall into despair: and you shall have the upper hand if you are believers." — Quran (3:139)

Ya Rabbi Aşkın Ver Bana- Sami Savni Özer 03/09/2010

Filed under: Multimedia — La Reverie @ 19:28
Tags: , , , ,

 

 Ya Rabbi aşkın ver bana efendim
Ya Rabbi aşkın ver bana efendim
Hu diyeyim Allah Allah döne döne
Aşık olayım ben sana efendim
Aşık olayım ben sana efendim
Hu diyeyim Allah Allah döne döne

 

Koma hiç benliğim bende efendim
Koma hiç benliğim bende efendim
Varlığım yok Allah Allah eyle sende
Seni görüp her mekanda efendim
Seni görüp her mekanda efendim
Hu diyeyim Allah Allah döne döne

 

Mevlam koma beni bana efendim
Mevlam koma beni bana efendim
Al gönlümü Allah Allah senden yana
Müştakın olu ben sana efendim
Müştakın olu ben sana efendim
Hu diyeyim Allah Allah döne döne

 

Seyyit Nizam oldu kuldur efendim
Seyyit Nizam oldu kuldur efendim
Gerek dirilt Allah Allah gerek öldür
Aşkınla gönlümü doldur efendim
Aşkınla gönlümü doldur efendim
Hu diyeyim Allah Allah döne döne

 

...

Deniz Arcak’ın yorumu da şöyle güzel, tıklayın.

 

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 3.937 takipçiye katılın