Umut Huzmeleri

"So lose not heart, nor fall into despair: and you shall have the upper hand if you are believers." — Quran (3:139)

Anneme Dua- Minik Dualar Grubu & Ertuğrul Erkişi 27/06/2009

Filed under: Multimedia — La Reverie @ 12:56
Tags: , , , ,

Annem başa taç imiş her derde ilaç imiş,
Bir evlat pir olsa da anneye muhtaç imiş.

İlk oyuncağım sendin sıcacık kundağım sendin
Küçücük bir bebek iken, dilim dudağım sendin,

Annem hakkın ödenmez sevmeye ömür yetmez
Bütün dünya benim olsa bir tane annem etmez

Cennet demiş Peygamber annenin ayağı altında
Benim canım anneciğim hep kalbimin içinde

Annem hakkın ödenmez sevmeye ömür yetmez
Bütün dünya benim olsa bir tane annem etmez

Daha gelmemişken dünyaya korktum,
Ben ne yaparım oralarda dedim,

Korkma dedi bir melek
Senin yanına dünyada da bir melek gelecek, sevindim

Ben onu nasıl bulacağım diye sordum.
Merak etme dedi melek, o seni bulacak onu çok seveceksin,

Yanından ayrılmayacak dünyadaki melek.
Ona “anne” diyeceksin

Allah’ım annem yalnız ve kimsesiz bırakmadı beni
Yanımda oldu koruyucu melek gibi.

Anlattı bana ahireti ve Seni.
Sen de onu dünyada ve ahirette mutlu et

Allah’ım çünkü bana kıyamayan annemin sevgisinden
Çok daha büyüktür Senin şefkatin…

 

 

One Response to “Anneme Dua- Minik Dualar Grubu & Ertuğrul Erkişi”

  1. emine Says:

    bence annelerin önemini anlatan çok güzel bir ilahi


Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 3.912 takipçiye katılın